Homework for money

קורס קידום אתרים

היום כל בית עסק ובעל אתר מסחרי או תדמיתי שואף יהיה להגיע למקום הראשון בתוצאות חיפוש של מנוע גוגל. אתרים שלא ימצאו במקומות הללו יוכלו לקבל כניסות של גולשים כפי שאתרים אחרים מקודמים, על ידי איש מקצוע שהוא מקדם אתרים, שלמד את תחום קידום אתרים.

בעקבות הביקוש לתחום זה נוצר ביקוש בדרישה ללמוד את תחום קידום אתרים ויש היום לא מעט מקומות ומכללות שמציעים קורס קידום אתרים לכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע חדש ומבוקש מאד.

עבודה רבה בתחום הקידום 

יש היום ביקוש רב למקדמי אתרים בכל מקצוע, שכן אלו ביכולתם לחשוף את העסק או החברה פני לקוחות פוטנציאלים רבים, להציב את האתר של העסק או החברה בעמוד הראשון של גוגל ולאפשר לגולשים רבים להיכנס ולבקר באתר ולהתרשם מכל מה שהם מחפשים. בקורס מוכשרים התלמידים להקים ולנהל אתר אינטרנט בצורה הכי מקצועית, להבין מה הם עקרונות הקידום וכיצד עושים זאת בהצלחה לפי הקודים של גוגל. עוד מלמדים את השיטות השונות שיש לקידום של אתרים, מלמדים את הסטודנטים איך לנהל תכנית שיווקית כלכלית וחסכונית ולהצליח למנף את האתר להצלחה כלכלית ורווחית.

כמה זמן אורך קורס? 

קורס קידום אתרים אורך לכל היותר שלושה חודשים. והוא כולל מעל 50 שעות לימוד שבתוכם יש שעות של סטאז' , שאותם מעבירים הסטודנטים אצל לקוחות שעובדים כבר בשוק ולהם יש מקדם בכיר שעובד עבור החברה. בקורס מקבלים התלמידים את כל הניסיון וההתמחות המעשית בקידום אתר ועוד. בתום כל קורס יכול כל סטודנט להשתלב בקלות בשוק העבודה, בחברות הייטק, בחברה עצמאית של קידום אתרים SEO, וגם לקדם עסק עצמאי משלו.

ניסיון מעשי חשוב ביותר                                                                                                  

חשוב שבכל קורס של קידום אתרים יתנסה כל סטודנט במספר שעות של ניסיון מעשי בשטח. שכן זה מה שיעניק לסטודנטים את הביטחון לצאת לשוק בבטחה ולהרגיש שהם מסוגלים לעבוד, כיוון שחוו את אווירת העבודה בזמן שלמדו, ככה הם ירגישו הרבה יותר נוח לבוא לראיון עבודה ולהציג ביצועים והישגים שלהם שצלחו בזמן הלימודים.

כמו כן, בלימודים מעשיים ניתן להיתקל במגוון בעיות שאינן צצות בלימודי תיאוריה, ולכן ניסיון מעשי מאפשר פלטפורמה נהדרת לפרקטיקה של פתרון בעיות ביעילות , וזאת הדרך הכי מקצועית להכשיר סטודנט; לשלב את הלימודים המעשיים והתאורטיים יחד, מה שיהפוך אותו להיות מוכשר ומתאים לעבודה בקידום אתרים.

 

וכעת למאני טיים…..

זהו השלב שעבורו אנו עובדים קשה במהלך הקורס – מציאת משרה בהייטק. משימה זו אינה פשוטה כלל ועיקר ועליכם הבוגרים למקד את מירב המאמצים ולהגיע מוכנים לריאיונות עבודה.

ישנם טיפים רבים ורצוי מאוד שתקראו על מנת לשפר את הסיכוי למצוא עבודה בתחום ולהתבלט על פני מועמדים אחרים.

לדוגמא, שלושים סטודנטים סיימו את אותה הכשרה וללא ניסיון אך את מי יעדיף מעסיק פוטנציאלי?

כאן מגיע הטיפ הראשון מפי עופר אלשיך , סמנכ"ל הכספים של קבוצת סלע. מנסיונו הוא מייעץ להתבלט ,להדגיש את השוני, להדגיש את היכולות שרכשת במהלך חייך ושאין לאחרים, שמייחד אותך ויעניק לך ערך מוסף בעיני המעסיק הפוטנציאלי.

 עופר אלשיך טוויטר >>>

עופר אלשיך – הדף הרשמי בפייסבוק >>>

 

Site url: Not Available
Designer: Not Available
Country: Not Available
Twitter: Not Available
Category: Uncategorized

Most talked about

  • https://www.restudio.co.il/test/wp-content/themes/sorce.zip
  • https://www.restudio.co.il//test/wp-content/themes/brand-new-day.zip
  • www.restudio.co.il/test/wp-content/themes/sorce.zip
  • https://www.restudio.co.il/test/wp-content/themes/nublu.zip
  • https://www.restudio.co.il/test/wp-content/themes/WebColors.zip